Τη σύζευξη ολογραφίας και φωτογραφίας επέλεξε η πασίγνωστη πλέον φωτογράφος και βραβευμένη με το Hugo Boss Prize 2020 Deana Lawson για την έκθεση «Centropy» που φιλοξενείται στο Guggenheim της Νέας Υόρκης: στη φωτογραφία «Young Grandmother» του 2019, μια άλως στο καρδιόσχημο στεφάνι ρόδων πάνω από μια γυναίκα με τα τρία εγγόνια της· κουρτίνες που φουσκώνει ο αέρας πίσω από έναν εστεμμένο καθισμένο άντρα στη φωτογραφία «Chief» επίσης του 2019.
«Η ολογραφία μας επιτρέπει να στοχαστούμε εκ νέου επιστρέφοντας στις φωτογραφίες» επισημαίνει η Ashley James, η οποία μαζί με την Katherine Brinson επιμελήθηκε την έκθεση. Μας επιτρέπει να σκεφτούμε πώς η φωτογραφία «μπορεί και να καθρεφτίσει το πραγματικό και να προσεγγίζει το πέραν του πραγματικού» υπογραμμίζει.
«Όταν κάνω μια φωτογραφία, έχει να κάνει με το ότι είμαι σε επικοινωνία ή με το ότι προσπαθώ να προσεγγίσω μια αόρατη αλήθεια» λέει η ίδια η Lawson, σε μια σύντομης διάρκειας ταινία που δημιουργήθηκε για την έκθεση.
«Υπάρχει μια σχέση μεταξύ αυτού που είναι ορατό και αυτού που είναι αόρατο» εξηγεί η Brinson. «Αν και οι φωτογραφίες μπορεί να δείχνουν ένα καθημερινό περιβάλλον με τον οικείο περίγραμμα της ζωής στο σπίτι, συχνά είναι αυτό που η καλλιτέχνις αποκαλεί “πύλες” οι οποίες αποτελούν ένδειξη για την παρουσία αυτού του πιο πνευματικού κόσμου».