spot_img

Ο Timothée Chalamet νιώθει ότι το ταλέντο του παραβλέπεται από τους υπευθύνους του Apple TV+ σε 3 ξεκαρδιστικά διαφημιστικά σποτ

«Η ομορφιά είναι ένα τόσο εύθραυστο πράγμα, που συχνά παραβλέπεται», λέει ο Chalamet σχετικά με την άρνηση της Apple να τον καλέσει.

Κανείς δεν είναι μεγαλύτερος στο Apple TV+ από τον Timothée Chalamet. Η διαφημιστική καμπάνια του σταρ «Dune» και «Call Me by Your Name» με τον τεχνολογικό γίγαντα συνεχίζεται με ένα νέο διαφημιστικό σποτ για την streaming υπηρεσία, το οποίο τον συναντά να χαλαρώνει σε έναν κήπο και να συγκρίνει μελαγχολικά τον εαυτό του με μια πασχαλίτσα.

Η τρίτη θέση σε μια σειρά διαφημίσεων που ξεκίνησε τον περασμένο μήνα βρίσκει το Chalamet να ξεφυλλίζει τον κατάλογο των επερχόμενων εκπομπών και ταινιών του Apple TV+, όπως το «Sharper« με πρωταγωνίστρια την Julianne Moore, το «Masters of the Air« με πρωταγωνιστή τον Austin Butler και το «Hijack« με πρωταγωνιστή τον Idris Elba. Καθώς βλέπει αυτά τα έργα με πρωταγωνιστές σπουδαίους, ο Chalamet θρηνεί ότι η Apple δεν τον έχει καλέσει ακόμα, συγκρίνοντας το δικό του ανεκτίμητο ταλέντο με την ομορφιά μιας πασχαλίτσας που ακουμπάει στο δάχτυλό του.

«Apple, με τραυμάτισες. Σαφώς καταλαβαίνεις την τέχνη», λέει ο Chalamet στη διαφήμιση, πριν βρει την πασχαλίτσα. «Η ομορφιά είναι τόσο εύθραυστο πράγμα. Συχνά παραβλέπεται. Δεν είμαστε τόσο διαφορετικοί, εσύ κι εγώ. Έλα, Apple, τηλεφώνησέ μου».

Από τότε που ξεκίνησε η διαφημιστική καμπάνια του Chalamet με την Apple, ο σταρ εμφανίστηκε σε τρεις διαφημίσεις για το streamer της εταιρείας και τράβηξε ένα βίντεο Tiktok που τον είδε να σχολιάζει εκπομπές και ταινίες όπως «Severance«, «Ted Lasso«, «Pachinko« και Το «My Mind and Me» της Selena Gomez. Άλλα έργα της Apple που ο Chalamet φώναξε κατά τη διάρκεια της καμπάνιας περιλαμβάνουν τα «Loot«, «The Morning Show«, «Spirited«, «Slow Horses«, «CODA«, «Causeway« και «Black Bird«.

Ενώ το Chalamet μπορεί να είναι ο μόνος A-lister στο Χόλιγουντ που δεν έχει ανακοινώσει Apple Original, ο ηθοποιός εξακολουθεί να είναι απασχολημένος με μια ποικιλία έργων. Φέτος, ο σταρ του «Bones and All» θα επαναλάβει τον ρόλο του ως Paul Atreides στο «Dune: Part Two», που θα κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο και θα αναλάβει τον εμβληματικό ρόλο του Willy Wonka σε ένα prequel του «Charlie and the Chocolate Factory», ταινία που βγαίνει στις αίθουσες τον Δεκέμβριο.

Όσο για την Apple, μερικά από τα άλλα επερχόμενα πρωτότυπα χωρίς Chalamet περιλαμβάνουν την πολυαναμενόμενη ταινία του Martin Scorsese «Killers of the Flower Moon«, «The Last Thing He Told Me« με την Jennifer Garner, «Extrapolations« με πρωταγωνίστρια τη Marion Cotillard και νέες σεζόν των «The Afterparty», «Truth Be Told» και «Schmigadoon!»

Δες παρακάτω την τελευταία διαφήμιση του Chalamet για την Apple.

Διάβασε επίσης

Γιάννης Μπουτάρης: «Το έζησα, το χόρτασα… Αντίο!» 1942 – 2024

Ο άνθρωπος που έζησε χίλιες και μία ζωές, ο άνθρωπος που έφερε την ελληνική...

Μουσείο Μαρία Κάλλας: Street party, masterclasses, ξεναγήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα

Το Μουσείο Μαρία Κάλλας τιμά την ημέρα γέννησης της Μαρίας Κάλλας με μειωμένη γενική...

To honeymoon των social media τελείωσε;

Όσοι ζήσαμε τη γέννηση των social media με την εμφάνιση του Facebook το 2004, σίγουρα...

Vault: Παλιότερα αφιερώματα

100 χρόνια σουβλάκια: Που θα φας τα καλύτερα στην Αθήνα

Είναι εδώ κι έναν αιώνα το πιο αγαπημένο street food των Ελλήνων. Όπως διαβάζουμε...

Pet Lovers: Τα πάντα για το κατοικίδιό σου και που θα τα βρεις στην Αθήνα

Τα ζώα διδάσκουν την αγάπη. Μια αγάπη που σε κρατάει ευτυχισμένο, ενεργητικό, υγιή, πιο...

Νέα σεζόν, νέοι στόχοι: Που να κάνεις γυμναστική-pilates-yoga φέτος στην Αθήνα

Την τελευταία δεκαετία έχουν γίνει πολλές μελέτες, οι οποίες καταδεικνύουν πως η γυμναστική ωφελεί...

Η Κρήτη στην Αθήνα: Το γαστρονομικό ταξίδι που οφείλεις στον εαυτό σου

φωτογραφία εξωφύλλου Αντωνία Κάτη Η κρητική γαστρονομία έχει κυκλώσει για τα καλά κάθε γειτονιά της...